Powered By Blogger

środa, 18 grudnia 2013

Coś na początek




Coś nie coś o sobie.

Pasjonat dobrej muzyki pod każdą postacią, w każdym wydaniu bez względu na rodzaj i gatunek.

Niespełniony muzyk, samouk wygrywający, co mu w duszy gra na klawiszach i gitarze akustycznej.

Hobbistycznie producent w domowym zaciszu, głównie brzmień elektronicznych.

Kolekcjoner dobrej muzyki.



coś do dodania

Opisanie tego, czym od wczesnych lat dzieciństwa jest dla mnie muzyka trudne by było w kilku słowach. To największa pasja. Każdy utwór, który słucham podświadomie dzielę na  części, na ścieżki, na partie. Rozumiem i wyobrażam sobie proces twórczy utworu. Jego kolejne etapy.

Muzyka towarzyszy mi wszędzie i w każdej chwili, nieustannie wychwytuję coś dobrego, godnego szacunku i podziwu dla autora.

Dobra muzyka potrafi wprowadzić w stan euforyczny, pozwala się zrelaksować.

O dobrej muzyce można by mówić bez końca…

Bez muzyki osobiście nie wyobrażam sobie Świata,

Nie wyobrażam sobie  siebie samego…

Po co ten Blog?

Mój blog jest kontrofensywą dla zalewających nas zewsząd kiepskich piosenek produkowanych masowo i promowanych na siłę przez media budujące nasz gust muzyczny. 
Sprzeciwiam się muzyce, na którą jesteśmy skazani bo nie mamy czasu w naszym, zabieganym i chaotycznym życiu, przy ogromnej ilości produkowanej muzyki wyszukać tego co dobre i godne uwagi.


Uświadomiłem sobie, że utwory które pozostają w mojej świadomości na dłużej, które w większości cenię i do których wracam to te, które już nie są grane w mediach lub nigdy nie były. Czasem utwory, które poznałem tylko dzięki poleceniom znajomych, ludzi, tak jak ja pasjonujących się dobrą muzyką.


Z pomysłem o projekcie, na którym będę opisywał moje odczucia odnośnie muzyki a przy okazji polecał ją innym nosiłem się już od roku. Na tym blogu odnajdziecie kawałki, które cenię, które moim zdaniem zasługują na poklask i przesłuchanie więcej niż raz niezależnie od gatunku. 


Zapraszam Was na mój blog o wszystkich dobrych brzmieniach.

1 komentarz: